Awanet.pl - pewna informacja o cenie i dostępności, szybka dostawa w konkurencyjnej cenie, atrakcyjne promocje Bo jesteś dla nas najważniejszy
Masz pytania? Chętnie pomożemy!

[T] (85) 67 63 767
[@] BOK@awanet.pl
Biuro Obsługi Klienta jest czynne od poniedziałku
do piątku w godzinach: 7.30-15.30.
Jesteś tutaj:Strona główna Regulamin zakupów Vip.awanet.pl

Regulamin zakupów Vip.awanet.pl

I. Postanowienia ogólne dotyczące korzystania z platformy zakupowej Vip.awanet.pl

1. Platforma zakupowa www.vip.awanet.pl jest własnością Przedsiębiorstwa Wielobranżowego AWA Andrzej Ogonowski z siedzibą w Nowodworcach, ul. Gwiazdkowa 8, zwanego dalej Sprzedającym.
2. Użytkownikiem platformy zakupowej www.vip.awanet.pl może zostać podmiot gospodarczy, który wypełni formularz rejestracyjny oraz zostanie pozytywnie zweryfikowany przez Sprzedającego.
3. Dostęp do platformy będzie udzielony po akceptacji niniejszego regulaminu. Brak akceptacji postanowień Regulaminu uniemożliwia otrzymanie Hasła i Loginu.
4. Hasło, dla potrzeb niniejszej umowy to ciąg znaków literowych, cyfrowych lub przemieawnnie literowych i cyfrowych, unikalnych dla Klienta i umożliwiających mu dostęp do aplikacji. Sprzedający nie odpowiada za skutki przekazania hasła przez Klienta osobie trzeciej w stosunku do niniejszej umowy.
5. Login dla potrzeb niniejszej umowy to ciąg znaków literowych, cyfrowych lub przemiennie literowych i cyfrowych, unikalnych dla Klienta i umożliwiających mu dostęp do aplikacji. Sprzedający nie odpowiada za próby dostępu do aplikacji za pomocą innego loginu niż przyznane Klientowi, jak również nie odpowiada za skutki przekazania loginu przez Klienta osobie trzeciej w stosunku do niniejszej umowy.
6. Dostęp jest udzielany bezpłatnie, co oznacza, iż Klient z tego tytułu nie ponosi żadnych obciążeń finansowych.

a
II. Dostęp do platformy zakupowej Vip.awanet.pl


1. Sprzedający oferuje nielimitowany czasowo dostęp do platformy Vip.awanet.pl przez Internet po uzyskaniu odpowiedniego hasła oraz loginu.
2. Klient może uzyskać dostęp do oferty sprzedażowej Przedsiębiorstwa Wielobranżowego AWA po wypełnieniu zgłoszenia rejestracyjnego, akceptacji niniejszego regulaminu oraz pozytywnej weryfikacji przez Sprzedającego.
3. Klient po uzyskaniu loginu i hasła umieszcza obie kombinacje cyfrowo - literowe w odpowiednich polach edytowalnych strony startowej www.vip.awanet.pl i po ich sprawdzeniu przez system otrzymuje możliwość poruszania się po hurtowej ofercie sprzedażowej firmy AWA.
4. Klient jest zobowiązany do zabezpieczenia przekazanego hasła oraz loginu w sposób gwarantujący ich bezpieczeństwo oraz niemożność dostępu do platformy przez podmioty nieuprawnione.


III. Zamówienia.


1. Po uzyskaniu uprawnień, o których mowa punkcie II, Klient otrzyma dostęp do oferty hurtowej Sprzedającego.
2. Klient zamówienie może składać 24 godziny na dobę przez cały rok kalendarzowy na stronie internetowej www.vip.awanet.pl.
3. Ceny towarów, które Klient może przeglądać w zasobach magazynowych Sprzedającego wyrażone są w złotych polskich i podane w wartości netto.
4. Informacje znajdujące się na stronach internetowych platformy zakupowej Vip.awanet.pl nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na internetowych stronach sklepu, składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu. Moment zawarcia umowy kupna - sprzedaży następuje podczas pisemnego potwierdzenia odbioru towaru przez Klienta na dokumencie zakupu bądź liście przewozowym przesyłki.
5. Sprzedający może zaproponować zmniejszenie wielkości złożonego przez Klienta zamówienia lub odmówić jego realizacji, wedle własnego uznania. Informacja taka zostaje przekazana niezwłocznie do wiadomości Klienta.
6. Przyjmuje się, iż standardowy termin realizacji zamówienia Klienta na wskazany przez niego adres w przypadku dostępności wszystkich zamówionych produktów na magazynie wynosi:
a) w przypadku wysyłki kurierem do 3 dni roboczych od momentu potwierdzenia zamówienia za pobraniem lub wpłaty pieniędzy na podany nr konta, w przypadku wysyłki za przedpłatą
b) w przypadku wysyłki transportem Sprzedającego, zgodnie z terminem dostaw umieszczonym na stronie www.vip.awanet.pl
7. W przypadku braku towaru na magazynie Sprzedającego, czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu. W takim przypadku Sprzedający niezwłocznie poinformuje o zaistniałym zdarzeniu Klienta, który podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, wybór produktu zamiennego).
8. Do każdego zamówienia wystawiany jest faktura VAT. Dokument sprzedaży wystawiany jest w chwili, gdy wszystkie zamówione przez Klienta towary są skompletowane i gotowe do dostawy. Potwierdzenie przez Klienta złożonego zamówienia jest równoznaczne z upoważnieniem do wystawienia faktury VAT na zakupione towary bez podpisu Klienta.
9. Klient może wprowadzić zmiany w złożonym już zamówieniu do momentu wystawienia faktury VAT. Wprowadzanie powyższych zmian możliwe jest poprzez kontakt telefoniczny pod numerem telefonicznym (085) 676 37 66 w.24.

IV. Gwarancja i reklamacje

1. Produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Czas gwarancji każdego produktu widnieje w jego opisie na stronach sklepu. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta. Większość produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów. Dokładne adresy punktów serwisowych znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączanych do produktów oraz na stronach internetowych producentów.
2. Wszelkie reklamacje w pierwszej kolejności powinny być zgłoszone drogą telefoniczną pod nr telefonu (085) 676 37 66 w.24, w celu ustalenia między Sprzedającym a Kupującym sposobu realizacji reklamacji poprzez:
a) odbiór wadliwego towaru od Klienta przez przedstawicieli Przedsiębiorstwa Wielobranżowego AWA, zgodnie z obowiązującym harmonogramem miast obsługiwanych przez Sprzedającego
b) wysyłkę oraz odbiór przez Kupującego na własny koszt wadliwego towaru do i od Sprzedającego
c) gwarancję „door - to - door” - odesłanie wadliwego towaru bezpośrednio przez Kupującego na adres wskazany przez producenta
d) naprawę gwarancyjną w autoryzowanym serwisie danego producenta w miejscu zamieszkania Klienta
3. Sprzedający dokłada wszelkich starań, aby opisy, zdjęcia i dane techniczne umieszczonych w sklepie produktów były zgodne z rzeczywistością. Nie ponosi jednak odpowiedzialności za błędne podanie parametrów i właściwości towaru, lub nagłą ich zmianę przez jego producenta.

 

V. Ochrona prywatności


1. Administratorem danych osobowych Klienta jest Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Awa Andrzej Ogonowski, NIP 542-011-55-92, REGON 050041313, ul. Gwiazdkowa 8, 16-010 Nowodworce. PW Awa przetwarza dane osobowe Klienta, podane przez niego w procesie składania zamówienia i rejestracji konta w Sklepie w celu świadczenia usług drogą elektroniczną tj. korzystania ze Sklepu, w tym dokonywania zakupów w Sklepie a także w celach marketingowych, w tym wysyłki newslettera (w przypadku wyrażenia stosownej zgody). Więcej informacji uzyskasz w ramach polityki prywatności. Administrator przetwarza dane osobowe Użytkowników Sklepu zgodnie z Ogólnym Rozporządzeniem o Ochronie Danych z dnia 27 kwietnia 2016 r. („RODO”).


VI. Newsletter

1. Klient ma możliwość zamówienia Newlettera. Zamówienie Newslettera może nastąpić w trakcie Rejestracji, jak również w dowolnej chwili poprzez wyrażenie zgody na otrzymywanie Newslettera.
2. Otrzymywanie newslettera jest bezpłatne.
3. Newsletter będzie przekazywany drogą elektroniczną w postaci listu elektronicznego, w formacie html.4. Newsletter nie będzie zawierał treści bezprawnych.
5. Powierzone Awa24.pl adresy poczty elektronicznej nie będą przekazywane osobom trzecim oraz będą przetwarzane w celach związanych wyłącznie z obsługą newslettera
6. Użytkownik w każdej chwili może zrezygnować z dalszego otrzymywania newslettera przez wpisanie swojego adresu email w formularzu subskrypcji oraz kliknięcie przycisku 'usuń' lub poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres bok@awa24.pl, wysłanie pisemnego oświadczenia o cofnięciu zgody na otrzymywanie Newslettera oraz w drodze kliknięcia na link znajdujący się w Newsletterze.


VII. Poufność Regulaminu


Klient zobowiązuje się do zachowania w ścisłej tajemnicy - w okresie korzystania z dostępu do platformy zakupowej vip.awanet.pl - wszelkich informacji programowych, technicznych, technologicznych, handlowych, organizacyjnych i innych nie ujawnionych do wiadomości publicznej (tajemnica przedsiębiorstwa) oraz wszelkich postanowień niniejszej umowy.


VIII. Postanowienia końcowe


Niniejszy Regulamin uważa się za skutecznie przyjęty przez Klienta z chwilą potwierdzenia jego akceptacji na stronie startowej www.vip.awanet.pl

Twoje rabaty i warunki płatności:
Koszyk

Zgłoś brak produktu

Napisz, jakiego produktu poszukujesz, a powiadomimy Cię mailowo, gdy będzie dostępny w ofercie Awanet.

Dziękujemy!

Powiadomimy Cię mailowo, gdy produkt będzie dostępny w ofercie Awanet.

Wróć do serwisu
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel